۱۳۸۹ تیر ۲۱, دوشنبه

بدقول

سلام. خوبید؟ این چند وقت که نبودم کلی اتفاق باحال افتاد که کلی قلقلکم می‌دادند تا برگردم و این وبلاگ لعنتی را دوباره راه بیاندازم ولی از شانس خوبم یا بدم مادربورد کامپیوترم بعد از هشت‌سال طرف‌های بهمن سوخت. تازه اگر می‌خواستم هم نمی‌توانستم هیچ‌کاری بکنم باید می‌رفتم کافی‌نت و کلی دردسر دیگر. قثط هر از چندگاهی سری به ایمیل و توییتر و فرندفید می‌زدم.

آزمون‌های آزمایشی می‌دادم نتیجه‌ها رو تحلیل می‌کردم تست می‌زدم درس می‌خواندم و کلی کارهای دیگر که خرخوانی محسوب میشود. خلاصه اوضاع به شدت نامفرح بود. ولی سر جلسه کنکور جواب داد. حالا نپرسید سر جلسه چی شد؟ چطور شد؟ اواسط مرداد می‌فهمید. فقط این را داشته‌باشید که خوب بود.

یکی از پست‌های آخرم هم قول داده‌بودم بعد از کنکور وقتی برگشتم اسم واقعی خودم را اینجا لو بدهم و با اسم واقعی خودم بنویسم. ولی در این مورد می‌خواهم بدقولی بکنم و همچنان با اسم هویج بنویسم؛ از آن‌جا که جماعتی از بلاگ‌اسپات خوشش نمیاید و من هم از سرویس‌های وبلاگ‌نویسی خوشم نمیاید میرویم یک سرویس وبلاگ‌نویسی خارجی که همه شما می‌شناسید و وردپرس بهش می‌گویند ولی یادتان باشد این‌جا دقم دادید.

علی‌الحساب یکی دو پست دیگر را احتمالن این‌جا مهمان خواهیم‌بود و بعد از آن هم فرار می‌کنم میروم وردپرس. خودم هم می‌دانم که با این‌کار کلی از مخاطب‌هایم را از دست می‌دهم -نیست خیلی مخاطب دارم. تا یادم نرفته فیلتر شدن موسیو گلابی را هم تبریکی تسلیتی چیزی می‌گویم. فعلن این را داشته‌باشید تا بعد.

0 comments:

ارسال یک نظر