۱۳۸۹ تیر ۲۲, سه‌شنبه

معرفی کتاب

از این به بعد سعی می‌کنم این‌جا کتاب هم معرفی کنم.

اولش را هم همین امروز معرفی می‌کنم.

از رویاهایت برایم بگو. مثل همیشه با یک کتاب جنایی از سیدنی شلدون طرفیم. کل کتاب به چندتا کتاب با روایت چند تا کاراکتر مختلف تقسیم شده که اوایل ممکن است برای خواننده سردرگمی ایجاد کند ولی بعد از سه چهار فصل به این سیال عادت می‌کنید.

داستان از دیدگاه یک دختر به نام اشلی پترسون شروع می‌شود؛ قتل‌های سریالی مرموزی دور و بر اشلی در حال اتفاق است. بقیه‌اش را هم خودتان بروید پیدا کنید بخوانید.

یکی از انتقادهایی که می‌توانم به ترجمه میترا معتضد -نسخه‌ای که من دارم- داشته‌باشم ترجمه‌های نسبتن نامناسب برای اصطلاحات اینترنتی است. در کل ترجمه خوب و روان و یک‌دستی دارد.البته این کتاب که دست من هست چاپ سال 81 است.

1 comments:

ر د ک گفت...

خوندمش کتاب جالبیه ولی یه نکته اینکه
کتاب جنایی فقط آگاتا کریستی و لا غیر

ارسال یک نظر