۱۳۸۸ دی ۱۳, یکشنبه

تهدیدات

بیایید سنگ‌هامان را با هم وا بکنیم. آقا جان نمی‌شود که هر روز، هر روز یک لینکی را باز کنید بیایید الکی کانتر وبلاگ را فعال کنید بعد بروید پی کارتان. هر کسی که دارد وبلاگ می‌نویسد از آن موسیو گلابی بگیر بیا تا همین خود من که دارید الان چرندیاتم را می‌خوانید یک کرمی در وجودمان هست به اسم "کرم‌کامنت" که هیچ‌کس هم منکرش نیست. عزیز من داری این وبلاگ را می‌خوانی از گودر می‌خوانی یک لایک ناقابل از هیچ‌کجایت کم نمی‌کند، مستقیم می‌خوانی یک کامنت بگذار بگو بروم به جهنم با این چرت‌و‌پرت‌هایم! افسردگی می‌گیرم توی این بی‌کامنتی، وبلاگ‌نویس داریم می‌نویسد رفتم دستشویی فلان کردم نشد حداقلش ده تا لایک می‌گیرد، چهار ساعت فکر میکنم مطلب می‌نویسم باقلبا، یک لایک سهل است نیم‌لایک هم نمی‌گیرد.

گفته‌باشم اگر نصف بازدید‌کننده‌هایم کامنت نداشته‌باشم دفعه بعد هر چرت‌وپرتی که ا.ن گفته‌باشد بدون کم‌وکاست اینجا کپی پیست می‌کنم، باور کنید هم راحت‌تر است، هم بازدیدکننده‌اش بیشتر است، هم کامنت‌خورش ملس است. یا اصلن می‌روم کنار ا.رحیم مشایی هر چی که گفت همین‌جا میاورم می‌نویسم هم خیال شما راحت شود هم من هم آقا!

در ضمن گفته‌باشم افسردگی هم گرفته‌ام، تا خودکشی نکرده‌ام کامنت‌های این پست را دورقمی کنید. غلط کردم خواستم طنزنویس باشم درددلتان را دوا کنم؟ البته آن دلتان را که نه، دل مغزتان را می‌گویم. غلط کردم چهارتا حرف ا.ن را کمی برایتان شرح و بسط داده‌ام؟

20 comments:

زروان ازلی گفت...

از این تراز چپ بودن کامنت وبلاگت معلومه چقدر به کامنت اهمیت می دهی .کامنت که جواب نمی دهی . تو وبلاگ طرف هم که کامنت نمی گذاری .معروف هم که نیستی خواننده ات هم که زیاد نیست .آدم به چه امیدی برات کامنت بگذاره؟
از جدی گذشته جدیدا یک مقدار افت کرده ای.چند تا از نوشته های وبلاگ قبلیت واقعا عالی و زیبا بودند.و خیلی دوستشان داشتم.

ليدي مارمالاد گفت...

اي بابا برادر من هويج جان اين كامنت دونيت باز نميشه كه نظر نميدن ملت...مردم تا يه كامنت گذاشتم....ما همه پستهاتونو ميخوانيم اما كامنت نميگذاريم چون واقعن سخته...

بابالنگدراز پنج فوتی گفت...

خب عزیزم تقصیر خودته.بلاگر هم جا بود اومدی.کامنت گذاشتن در اینجا واقعا مشکله
حداقل میرفتی وردپرس
ضمنا مینیمالها بیشتر لایک میخورند و اغلب متنهای طولانی چندان لایک نمیخورند
الانم که میبینی کامنت دادم دیگه مدیونی پیش اومد
ضمن اینکه نصفه شبه و سرعت نت بدک نیست.

بابالنگدراز پنج فوتی گفت...

بیا اینم یه کامنت دیگه:دی
راستی تو چرا همش موسیو گلابی بیچاره رو مثال میزنی.میخوای خونتو بریزه:دی
شوخی کردم.ولی بالا بودن کامنت و بازدید و لایک هیچکدوم نشونه ی قلم خوب نیست.هر چند دلخوشی و دلگرمی میاره.تو نوشته هات روز به روز قویتر میشه و این مهمه

بشقاب اسپاگتی گفت...

الان طرف این تهدید هات کی بود ؟ من ؟
بزنم رنده ات کنم ؟ لینک منو برای چی برداشتی؟ لینک خودت جابجا هم بشه تمام وب رو میزنی فیلتر میکنی تا درستش کنم. حالا مال منو حذف میکنی ؟
تو این وبلاگ تو آدم یه دونه کامنت میذاره جونش به لبش میرسه. دیگه کم مونده به خاطر یه کامنت از مردمک چشم آدم اسکن بگیره

Havij گفت...

@زروان ازلی

کامنت نگذاشتن من دلیلش این است که من واقعن وقت ندارم. نوشته‌هایم هم به همین خاطر افت کرده. به خاطر معضلی به نام کنکور. چپ‌چین بودن کامنت‌دونی رو هم باور کنید وقت نمی‌کنم تنظیم کنم. چشم!

@لیدی مارمالاد

در مورد سخت باز شدن کامنت‌دونی باهاتون موافقم ولی به نظر من بلاگر جای بهتری برای بلاگ نوشتنه. کدها خیلی راحت در دسترس هستند. در ضمن همیشه به گوگل ارادت خاصی داشته و دارم.

@بابا لنگدراز پنج‌فوتی

سلام برادر! راجع به لایک گرفتن درسته بیشتر مینیمالها لایک می‌گیرند تو متن هم اشاره کردم! دم دست‌ترین بلاگری که به ذهنم میاد موسیو گلابیه. با وردپرس مشکل دارم. یک سری کدهای خاص خودش رو داره که ازشون سر درنمیارم. به همین خاطر اومدم اینجا. در ضمن بقیه توضیحات در جواب به لیدی مارمالاد موجوده

عرعری گفت...

من از عمد کامنت نمیدهم تا ببینم چه کار میخواهی بکنی؟!! هه، حرفهای ا.ن. را بنویسی؟ خب، آنکه خودش طنز است و خنده دارتر از هر طنز دیگری. ما راضی هستیم!

ناشناس گفت...

ok

هاD گفت...

بلاگفا و پرشین بلاگ مشکل سیسی داشتن ، حداقل میومدی بلاگ‌اسکای . آروم‌ترین محیط رو داره . خودمون رو که گول نمی‌زنیم . بلاگ‌اسکای عالیه فقط برای انجگلیسی نوشتن . به درد فارسی نمی‌خوره . خودم داشتم و می‌دونم چه خبره . وقتی اومدی اینجا و نظر دادن سخته باید پی اینها رو به تنت بمالی . شما که خوبی . حسرت به دلم موند یکی از پست‌های من رو لایک چسکی کنن :))

..... گفت...

آخه کی میاد برای یه هویج طنز نویس نذار بذاره؟
آخه با این کامنت دونی گندی که بلاگر داره مگه مغز خر خوردن که بیان نظر بذارن؟
[آیکون یه زبون دراز 10 فوتی]
جدا از اینا باید بگم که
بعضی وقتا اگه بعضیا نظر نذارن بهتره. خیلی ها میان توی وبلاگ بدون اینکه بخونن همینطوری یه چیزی میگن و میرن. اون وقت آدم دلش میخواد سرش رو بکوبه به دیوار.
خود من خیلی از وبلاگا رو میخونم ولی نظر نمیدم مگه اینکه واقعا چیزی برای گفتن داشته باشم که معمولا به علت سواد کمم خیلی نمیتونم اظهار فضل کنم :D

..... گفت...

این نظرم همینطوری گذاشتم که تعداد نظرات زیاد شه.
جدا از اینا خودتم میتونی برای خودت نظر بذاری!! :D
من بر م دیگه
اگه بازم حرف بزنم با باتوم میفتی دنبالم
سربلندباشی

HoDa گفت...

کامنت
لایک
اصلاً هر چی صلاح می دونی!
ولی به جون بچه ام می خونیمت

tenkai گفت...

عزیزم برو وردپرس، خودم واسه هر پستت به تنهایی یه دونه کامنت میذارم!

مستانه گفت...

sسلام هویج من نبینم ناراحت شدی واست کامنت می زارم هزار هزار خوبه؟

shalil گفت...

ادم که به خاطر دو تا کامنت ناقابل این همه داد و هوار راه نمی اندازه و پای مسئولین محترم کشور گل و بلبل رو وسط نمی کشه .
ولی خودمونیم احتمالن از اون ها بنویسی کامنت خورش ملس تره ها

بشقاب اسپاگتی گفت...

آقا اینم یک کامنت دیگه از طرف بشقاب اسپاگتی و اهل و عیال برای اینکه این هویج ، هویج خوبی است، یعنی منظورم اینه که از اون هویج های آب دار و گنده منده است که ادم میخواد همینطوری نشسته و نپخته گازش بزنه. اینقدر هویج خوبی بود که به فاصله دوازده ساعت این کامنت دونی اش رو راست چین کرد. نه توروخدا؛ شما بودید این هویج رو رنده نمیکردید بریزید توی سالاد!!!؟

موسیو گلابی گفت...

من هم خواستم از این تریبون اعتراض کنم به اینکه اسمم رو در کنار اسم دو عزیز دیگه آوردی!

Abolranj گفت...

منم می خونمت ولی حال کامنتینگ ندارم!

مریم ماندگار گفت...

من اهل کامنت گذاشتن نیستم ولی نمیدونم چرا یهو جو منو گرفت و منم ولش نکردم! گفتم حالا که بگیر بگیرِ شمام بی نسیب نمونی و یه کامنت بگیری!!!

نویسنده مهمان گفت...

خوب جایی اومدی

اگه بلاگ نویسی آینده ای داشته باشه تو همین بلاگره

الان که همه دارن از سیستم های بلاگر استفاده می کنند

از گودر و بلاگرولشون گرفته تا گوگل فرند کانکت

در ضمن تو نت به نوشته نیست
به اینه که چه کسی نوشته

البته قاعده ی بالا کلی نیست.

ارسال یک نظر