۱۳۸۸ دی ۲۵, جمعه

ما ز بالاییم و بالا می‌رویم

در راستای دستور رئیس‌جمهور برای پایین‌کشیدن قیمت گوشت و مرغ و با توجه به اینکه قیمت گوشت و مرغ تمبان قشر خاصی از جامعه نیست که بتوان راحت کشیدش پایین، ما یعنی من و خود من، راهکارهای زیر را برای برون‌رفت از بحران و اغتشاش قیمت ارائه می‌دهیم.

۱- یک زنگ می‌زنیم خدمت برادران جان‌برکف برزیلی، ونزوئلایی و چینی و درخواست مقادیری گوشت گوسفند ذبح اسلامی می‌کنیم و با قیمت مقطوع مردم را مقطوع‌النسل می‌کنیم.

۲- می‌توانیم به جای زنگ‌زدن به برادران جان‌برکف بالایی، امتیاز واردات گوشت را به یکی از آقازاده‌ها بدهیم و در هزینه تلفن هم صرفه‌جویی کنیم.

۳- بعد از دریافت غرامت جنگ‌جهانی دوم، حمله مغول‌ها به ایران و حمله تیمورخان لنگ، دست به واردات گوساله درجه سه دست دوم! از چین می‌کنیم.

۴- یک وانت نیروی انتظامی را بلند می‌کنیم و در سطح شهر تمام بزغاله‌ها و گوساله‌ها را جمع می‌کنیم و به کشتارگاه کهریزک می‌بریم. و به طور اسلامی بعد از تغذیه با شیشه‌نوشابه ذبح اسلامیشان می‌کنیم.

۵- گرانی قیمت گوشت و مرغ را به شلوار دست‌های بیگانه و [...] و [...] ربط می‌دهیم و شلوارشان را می‌کشیم پایین، به‌طور همزمان قیمت‌ها هم پایین می‌آید.

۶- از آقای حسین شریعت‌نداری خواهش می‌کنیم یک مقاله در مورد قیمت‌ها بنویسد، خود قیمت‌ها خجالت می‌کشند و می‌آیند پایین. سندش هم در دفتر کیهان بایگانی می‌شود.

۷- یک برنامه مناظره درست می‌کنیم، یک آدم از این‌ور دعوت می‌کنیم، یک راس از آن‌ور بعد یک راس هم از آن‌ور دعوت می‌کنیم به عنوان مجری با هم گیس‌وگیس‌کشی راه بیندازند که چطوری بکشیم پایین که آبرویمان نرود.

در مورد قیمت‌ها هم شاعر فرموده:

"ما ز بالاییم و بالا می‌رویم"

1 comments:

دلا گفت...

این آخرش رو خیلی خوب اومدی
ما زبالاییم و بالا میبریم
شایدم باید گفت
ما رو هِی بالا و بالا میبریند :))

ارسال یک نظر