۱۳۸۸ دی ۱۶, چهارشنبه

من

نمی‌دانم کوهنوردی یا پیاده‌روی کرده‌اید یا نه. پیاده‌روی بالای ۲ کیلومتر. بعد از یک مدت طولانی پیاده‌روی یا کوهنوردی دیگر اختیار پاهای آدم از دستش درمی‌رود یعنی پاهای خودتان به میل خودشان راه می‌افتند و شما را به هیچ‌کدام از عضله هایشان حساب نمی‌کنند. فقط وقتی می‌ایستند که کل بدنتان بایستد.

حالا مغز من هم دچار یک همچین وضعیتی شده، بیشتر از یک هفته است که ذهن من نخوابیده، البته یک استراحت‌های ده پانزده دقیقه‌ای داشته ولی نه در حدی که بشود در حد کمپینگ حسابش کرد. الان کل بدن من به‌علاوه مغزم بیدار است ولی مغزم قدرت پردازش خودش را از دست داده‌است، یعنی می‌دانم بیدارم می‌دانم دارم این‌ها را این‌جا می‌نویسم ولی انگار دارم خواب می‌بینم، انگار این من نیستم، یک‌جورهایی دارم از خودم جدا می‌شوم. مثل کامپیوتری که همه اجزای سخت‌افزاریش مثل ساعت کار می‌کند ولی پردازشگرش ول معطل است. مثل بچه آدم روزی هشت تا ده ساعت درس می‌خوانم، مثل بچه‌آدم غذا می‌خورم، وب‌گردی می‌کنم، دستشویی می‌روم و کلی کارهای دیگر فقط می‌ماند اینکه اگر فردا بپزسید دیروز کجاها بودی و چکار کردی بالکل یادم نیست مگر اینکه نشانه‌های خاصی مثل نوشته یا نقاشی از خودم به‌جا گذاشته‌باشم.

این‌ها را نگفتم که دلسوزی کنید، این‌ها را گفتم که بفهمید با چه موجودی طرف هستید.

6 comments:

نویسنده مهمان گفت...

باید مواظب باشی نشانه های دیگری از خودت بجا نذاری یه وقت

;-)

tenkai گفت...

من هم موجودی هستم که یک ماه و نیم بعد ارشد داره و دو سه روزه که ۸ ساعت و بیشتر از ۸ ساعت میخوابه! روزانه هم فقط ۵، ۶ ساعت میخونه!

Elham گفت...

***

چه موجود خفنی !!!




...

اینترنت زغالی ما مجال نمی ده که برای همه پست ها نظر بذارم ، ولی باید بگم از راهکارهای اساسیتون برای افزایش تعداد کامنت ها اساسی لذت بردم !

***
Elham
***

Elham گفت...

***

هی سعی کنید هی سعی کنید. والله یحب الساعیون

این قسمت هم خیلی جالب بود !!!!


موفق باشید !


***
Elham
***

ناشناس گفت...

خواهش میکنم ، یه کم ، یه کوچولو ، به جای منم درس بخون .... :((
در ضمن این چند وقت که وضعیتت انقـــــــــدر اسفناکه یه کم مواظب ِ اعمالت باش . ممکنه نشونه هاش خیلی بزرگتر از نوشته و نقاشی باشه !

ناشناس گفت...

اوووووووووووووووووووف
در ضمن لطفاً ساعت ِ 9 شب کامنتدونیت رو بذار دم ِ در .
:((((((((((((((((

ارسال یک نظر