۱۳۸۸ دی ۱۵, سه‌شنبه

بیانیه شماره ۱

مردم شریف وبلاگستان.

نظر به پست قبلی و شرایط فعلی وبلاگستان راهکارهای زیر را برای برون‌رفت از شرایط فعلی بی‌کامنتی پیشنهاد می‌کنم. لازم به ذکر است که راهکارهای زیر کپی‌رایت داشته و هرگونه استفاده بدون اجازه از راهکارهای زیر پیگرد قانونی داشته و به هیچ‌جایی ختم نخواهدشد.

۱- با توجه به راهبردهای قانون اساسی و رای‌گیری ما را از بلاگر به وردپرس کوچ دهید. که این‌کار در نهایت نامردی می‌باشد که چون وردپرس در آی‌اس‌پی ما فیلتر می‌باشد،  اساسن شما هیچ‌کاری نمی‌توانید بکنید که نسبت بلاگر به شما مثال نسبت ا.ن به کشورمان است.

۲- خواننده‌هایی که بنا به هر دلیلی اعم از گشادی ذاتی، اینترنت نفتی یا هر دلیل دیگری دلشان نمی‌آید صفحه کامنتینگ را باز کنند، این‌بار لطف کنند صفحه نظرات را باز کنند و پیشنهاداتشان را در مورد این‌که چکار کنیم نظر بدهند ارئه دهند.

۳- خواننده‌هایی که کلن نظری در مورد نوشته ندارند، می‌توانند همین فردا در شناسنامه‌شان اسمشان را به سیب‌زمینی پشندی تغییر دهند. آدمی که نظر نداشته‌باشد می‌شود طرفدار ا.ن، نه ببخشید طرفدارهای ا.ن نظر دارند و نظرشان برایشان محترم است. آدم بدون نظر همان سیب‌زمینی پشندی است.

۴- خواننده‌هایی که از طریق گوگل‌ریدر، این صفحه را رید می‌کنند. اولن ممنونیم. دومن وقتی به پایین مطلب رسیدید لااقل اگر خوشتان آمد و یک لبخند کوچک نشست روی لبتان یک دکمه‌ای هست رویش نوشته "لایک" یک کلیک ناقابل هیچ چیزی را عوض نمی‌کند فقط ما را شادتر می‌کنید حالا اگر خیلی خوشتان آمد شیرش کنید. منظورم آن شیری نیست که می‌کنند و می‌اندازند جلوی گروه که کار گروه را راه بیندازد، منظورم Share است. خدا خیرتان بدهد.

۵- خوب هنوز دارید ادامه راهکارها را می‌خوانید. اگر تا اینجا آمده‌اید نشانه این است که یا از مطلب خوشتان آمده یا می خواهید ببینید تا کجا چرند خواهم‌گفت. در هر صورت راهکارها همین‌جا تمام می‌شود. اگر خوشتان آمده می‌توانید نظر بدهید، اگر خوشتان نیامده هنوز پست تهدیدات آن پایین است بروید آن را بخوانید بعد بیایید این‌جا نظر بدهید.

پ.ن:

ملت شریف و همیشه در صحنه وبلاگستان ممنون از همه نظراتی که در پست قبلی گذاشتید.

8 comments:

بشقاب اسپاگتی گفت...

من جزو کدوم دسته بودم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ناشناس گفت...

اقا نمیشه واسه شما کامنت گذاشت . از هر 100بار یه بارش سند میشه . بر یه جای دیگه . این بلاگ اسپات دیگه چیه ؟ ده بار خواستم کانت بزارم و زور هم زدم و تو دلم بهت فحش هم دادم با این کامنت دونیت . تقصیر خودته .

نویسنده مهمان گفت...

من از جاهای مختلف با سرعت های مختلف به راحتی برای هر نوع وبلاگی در بلاگر کامنت می ذارم.

یکی از مشکلات ،تنبلی بلاگفایی هاست که فقط سیستم کامنت گیری بلاگفا رو قبول دارند و لا غیر.
ترک عادت هم که چی؟
موجب مرض است.

الان بلاگفایی ها منو تحریم می کنند.

ولی از ما گفتن بود ببین کی شیرازی همه رو انداخت بیرون از بلاگفا

نویسنده مهمان گفت...

حاجی همین جا بمون بهترین جاست

HoDa گفت...

یعنی فقط اگه خدا ساعیون رو دوست نداشت... اگه نداشت... :|

tenkai گفت...

از m.wordpress، لاگین شو ببین بازم مشکل داره

زروان ازلی گفت...

وردپرس فست فوده. بلاگر غذای خانگی . تو وردپرس هیچی را نمی توانی تغییر بدهی همینجا بمون . ولی برای یک وبلاگ طنز قالب یک کم گرفته و تیره نیست؟

بشقاب اسپاگتی گفت...

هویج نارنجی من پاشو بیا پرشین بلاگ، اینقدر هم ما رو فیلم نکن.
من که میدونم میخوای برگردی پرشین، اما روت نمیشه !
عیب نداره. حالا تو قهر کردی، اما بخشش از بزرگان است. پاشو بیا کاریت نداریم!!!

ارسال یک نظر