۱۳۸۸ آذر ۱۷, سه‌شنبه

محض اطمینان

اثاث‌نوشت:

 خیلی وقت بود که قصد داشتم از پرشین‌بلاگ دربرم قبلن هم یک‌بار اساس‌کشی کرده‌بودم که برگشتم تا امروز که دیگه کلن اومدم اینجا. لطفن فید رو تغییر ندهید درستش می‌کنیم. هنوز ریزه‌کاری‌های این وبلاگ کامل نشده. لطفن تحمل کنید.

زرنوشت:

من طنزنویسم، یعنی سعی می‌کنم که باشم ولی باور کنید در ایران طنز نوشتن کار سختی است. سیاستمان که درست است، کشور که گل و بلبل است، ریاضی بلدیم، تازه تا شصت‌وسه هم که بلدیم بشمریم، ما طنزنویس‌ها بمیریم بهتر است، همین است که موسیو گلابی الان بیشتر از یک هفته است هیچ‌چیز جدیدی ننوشته، همین است که وبلاگ‌های طنز خوابیده‌اند، واقعن میایید اینجا چیکار؟

شما بفرمایید به کی گیر بدهیم؟ به جنبش سبز گیر نمی‌دهیم چون برایش احترام قائلیم، به ا.ن و آقا کاری نداریم چون برایمان احترام قائلند، به بقال‌ها گیر نمی‌دهیم فردا پس‌فردا وزیری رئیس‌جمهوری چیزی می‌شوند بهمان لوبیا نمی‌فروشند، به آمریکا و کشورهای جهان‌خوار کاری نداریم چون فردا پس‌فردا خواستیم برویم برای ادامه‌زندگی آنور بهمان ویزا نمی‌دهند، خودمان هم که مسخره شما نیستیم. به دانشجوها هم گیر نمی‌دهیم چون خودمان هم دانشجوییم. دنبال سایت طنز می‌گردید بروید فارس‌نیوز، بروید سایت روزنامه کیهان، بروید دِهه! اینجا گریه‌آور است، اینجا اصلن مال خودمه به هیشکیَم نمیدمش.

فیدنوشت:

لطفن فقط و فقط این فید را دنبال کنید اگر می‌خواهید مرا گم نکنید.


2 comments:

نگارینا گفت...

این قالبت خیلی بهتره :)
اونیکی چشامو اذیت میکرد :دی

ناشناس گفت...

حالا بعد از یه عمری ما دو کلوم به نوشته های یکی خندیدیم ها! اینم مال خودتونه به هیشکی هم نمی دینش؟؟؟
بابا دستتون درست!!!!

ارسال یک نظر