۱۳۸۸ دی ۱, سه‌شنبه

بازی شب یلدا

به دعوت بانو نقش و نگار بی‌مقدمه بازی می‌کنم.

۱- آدمی هستم که دائمن عصبانی است. ولی هیچ‌وقت اجازه نمی‌دهم عصبانیتم روی رفتارم اثر داشته‌باشد. مگر مواقعی که خیلی عصبانی باشم و خدا نکند زیاد عصبانی بشوم چون مغزم که تعطیل شد کاری می‌کنم که بلافاصله از کردنش پشیمان میشوم.

۲- آدم رقیق‌القلبی هستم. قبلن هم گفته‌بودم. اگر کسی را ناراحت کنم یا از کسی قهر کنم بیشتر از یک روز نمی‌تواند ادامه داشته‌باشد. هرچند ظاهری باشد.

۳- عاشق قرمه‌سبزی هستم. از سوپ مرغ متنفرم ولی سوپ جگر بد نیست. از کله‌پاچه و سیرابی هم به دلیل بو بدم می‌آید و نمی‌خورم. کلن آدم بدغذایی هستم.

۴- عاشق خواندنم و بیشتر از خواندن عاشق نوشتن. یاد گرفته‌ام شعر بگویم داستان کوتاه بنویسم و فضاسازی کنم. از نوشتن به انگلیسی بیشتر خوشم می‌آید تا به فارسی. هرچند هر دو جذابیت‌های خاص خودش را دارد.

۵- کلی رفیق دارم ولی دوست‌های صمیمیم بیشتر از ۴ نفر نیستند. یکیشان برادر کوچکترم و ۳ تای بقیه را هم خودم به دست آورده‌ام. با یکیشان اول دعوا کردم بعد دوست شدم با بقیه توی گیم‌نت آشنا شدم.

اگر بخواهم ادامه بدهم تا ۵۰ هم جا دارد بنویسم ولی این را هم بنویسم بروم گورم را گم کنم.

آدم باهوشی هستم؛ یعنی اگر چیزی را بلد نباشم با موقعیت‌های مشابهی که قبلن دیده‌ام یا شنیده‌ام مقایسه می‌کنم و یک راه‌حلی برای انجام آن کار به خصوص پیدا می‌کنم. از فیلم‌ها زیاد چیز یاد می‌گیرم و در زندگی هم به کار می‌برم. بین دوست‌هایم به گوگل سیار هم معروفم.

دعوت‌نامه:

از تنکای، بشقاب اسپاگتی و موسیو گلابی و بقیه دعوت به بازی می‌کنم.

4 comments:

tenkai گفت...

بازی چطوریه؟ باید ۵ تا از ویژگی های دنیای واقعیمون رو بنویسیم؟

Havij گفت...

@tenkai
جریان از این قراره که باید پنج‌تا از خصوصیات بدی که داری رو بنویسی

بشقاب اسپاگتی گفت...

من واقعا از این بازی خوشم اومد. حتما در وبلاگم ادامه اش میدهم
.

هاD گفت...

عصبانی بهت نمیاد !

ارسال یک نظر