۱۳۸۸ دی ۸, سه‌شنبه

این یک نوشته طنز نیست

خدایا سلام

اگر یک چند لحظه وقت داری وایرلست را روشن کن روی چندتا از سایت‌های دولتی یک چرخی بزن، البته اگر آی‌اس‌پی ایرانی داشته‌باشی به کمک بندگان چینی و غیرچینی‌ات نیازمند می‌شوی... خدا هیچ خدایی را نیازمند بنده‌هایش نکند. یک نگاهی بکن ببین همینی هستی که به خوردمان می‌دهند؟ اگر همین باشی که هیچ... به هیچ‌کس نگو ما هم صدایش را درنمیاوریم و میگذاریم بعضی مردم همان تصوراتشان را داشته‌باشند، ولی اگر نبودی...

اگر همان خدایی نبودی که اینها می‌گویند، بیا خدایی کن یکجوری حالیمان کن که اینطور نیستی، به این اصرافیلت بگو این را توی بوقش بکند. یا اصلن به یکی از این ملائک دم دستت -که ماشاالله بیکار هم هستند و ایضن زیاد- بسپار روی یکی از هاست‌های خارجی یک وبلاگی چیزی راه بیندازد بوق پیشکش، بعد شب تا صبح بهش دیکته کن او هم تایپ کند. لینکش را هم ما تامین می‌کنیم خواننده داشته‌باشد. این‌بار آقایی کن به عربی ننویس، چند زبانه باشد بهتر است، بچه چهارساله فکر می‌کند عربی! آن هم از آن عرب‌های سیاه بزرگ.

خدای من اگر توانستی آمار مرده‌های این هفت ماه اخیر را هم دربیاوری آقایی کن ما را هم بی‌خبر نگذار. ما خودمان هم الان نمی‌دانیم مرده‌ایم یا زنده؟ در ضمن اگر سر عزرائیل کمی خلوت شد لطف کن بفرستش سر وقت چندتا از سران مملکت تا خودمان مسئولیتش را قبول نکرده‌ایم.

خداجان! یک جایی از امام صادق -که گویی یکی از نوادگان پیغامبرت محمد- بوده روایت شده: "در ایران انقلابی رخ خواهد داد که به انقلاب قائم‌آل‌محمد ختم خواهد شد." ایشان یک‌چیزی گفته این‌ها به خودشان گرفته‌اند، آخر انقلابی که باعث تحریم آزادی شود، باعث دشمن شدن خلق خدا با هم شود، باعث گرانی و گرسنگی و فقر شود کجایش به انقلابی ختم می‌شود که آزادی میاورد، دوستی میاورد، ارزانی و برابری میاورد؟ البته ختمش شاید به آن انقلاب ختم شود.

خدای بینا و شنوا! ببین روز عاشورایت را چکار کردند! بشنو چه تهمت‌هایی که به مردم نزدند. ببین جوان‌هایی را که کشتند، بوی خونشان تا آن عرش بالا می‌آید؟ خدا جان! کمی از فرش‌های عرشت خونی شده‌ها! خون این‌ها را به اسم تو ریخته‌اند. اینجا رنسانس دارد می‌شود ها! فردا پس‌‌فردا می‌گویند همه این کشت و کشتارها به خاطر اسلام و خدایش بوده میشویم مثل اروپای قرن شانزده ها! الان دارند اینجا تفتیش عقاید می‌کنند. خدا بزن یک کاری بکن اینطوری نشود... می‌دانم خیلی وقت است دست از اصلاح بشر کشیده‌ای و دنیا را گذاشته‌ای روی اسکرین‌سیور ولی اینکار اسکرین را که هیچ، هیچ‌چیزی را سیو نمی‌کند ها!

خدای مهربان می‌دانم که "ان الله لا یغیر ما بقوم الا ..." این‌بار ما می‌خواهیم عوض بشویم، عوضمان کن یا بهتر بگویم عوضشان کن.

با احترامات فائقه
ا.ل

ته‌‌‌نوشت:

این ا.ل اسم و فامیل واقعی منه.

تا اطلاع ثانوی آپ نخواهیم کرد!

9 comments:

دخترحاجی گفت...

خدایا این روزها در نهان و آشکار بسیار از این حرفها برایت زده ایم.بیا و خداییت را ثابت کن


buzz خدایا !

بشقاب اسپاگتی گفت...

من نوشته هایت را دوست میدارم، وهمینطور ذهت خلاقت را.

بشقاب اسپاگتی گفت...

این ته نوشته ات، کمی ته دل ما را لرزاند! نکند مثل قبلی باشه که توی وب سابقت نوشته بود نازنین !!!؟

عرعری گفت...

هویچ جان، عالی بود، عالی. اگر دستت می رسد، از طرف ما هم یکی بنویس.
در لینکهای روزانه ام قرار گرفت.

سه ملاقه دار گفت...

وای مردم از خنده

goleidoon گفت...

ای خدا رحمی به دیدارم برس... گشته لبریز کاسه ی صبرم به دادم برس

هاD گفت...

خدا نامه طولانی نمی‌خونه . باید اداری می نوشتی !

لوکی گفت...

خدایا همین هایی که این گفت مورد تایید است
امضا
لوکی

نویسنده مهمان گفت...

این نیز بگذرد

ارسال یک نظر