۱۳۸۸ آذر ۱۹, پنجشنبه

من پستونکم رو میخوام


وی با اشاره به مسببان شلوغی‌های اخیر اضافه کرد: "جلوی فرزندان خود را بگیرید؛ فردا پس‌فردا نیایید بگویید بچه من دانشجو بود دستگیر شد، بچه من کارمند بود دستگیر شد یا بچه من فلان بود فلان شد"
و در ادامه افزود: "و جیش، بوس، لالا یادشان نرود."

محمود احمدی‌نژاد با اشاره به پایان مکان‌یابی پنج سایت هسته‌ای جدید در اعتراض به حرکت شنیع گروه ۵+۱ خاطرنشان کرد: "دفعه بعد هم از این‌کارها بکنید بستنی‌هایمان را تنهایی می‌خوریم و به شما هم نمی‌دهیم."

غلامحسین الهام نیز اشاره کرد: "بسیجی‌ها بهتر است موقع خرید سهام کارخانه‌ها را فتح کنند." یک منبع آگاه در اشاره به این سخن الهام فرمود: "چیز دیگری هم میل دارید؟"

خودنوشت:

این روزها تنها بودنم بدجوری داره آزارم میده. دلم یه گوش میخواد که حرفامو بشنوه، یه نفرو میخوام که بغلش کنم و بوی نفس‌هاش رو، بوی بدنش، بوی لحظه‌های با هم بودنش رو توی تک‌تک سلول‌های مغزم ذخیره کنم. باور کنید دارم از زور تنهایی می‌ترکم.

نه بسته‌ام به کس دل نه بسته کس به من دل
امان از این مشاکل که خو گرفته با من

لینک‌نوشت:

در راستای حذف شاهان از تاریخ

بدانید نوشت:

از این به بعد فقط جمعه‌ها آپ می‌فرماییم

3 comments:

ناشناس گفت...

سلام دوست عزیزم
خوبی؟؟؟
من الان کلللی خدا رو شکر کردم که اون خبر دروغ بوده.. دوستان گفتن که این عکس رو چند سال پیش دیدن و اگه اینطور باشه من خودم شش هفت ماه پیش پاسارگاد رو دیدم و خدا رو شکر با همه مشکلاتش هنوز به این روز نیفتاده بود. هرچند روی دیواره های کاخ ها آثار نم کاملا مشهود بود (عکسش رو هم دارم) ولی خدا رو شکر به این شکل نیفتاده بود.
به هر شکل از صمیم قلب خوشحالم که این خبر دروغه!
و خوشحالم که با شما آشنا شدم....
در ضمن این که این "هی سعی کنید" کللللی منو به خنده انداخت! ولله یحن الساعیون!!!
دمتان گرم.

هاD گفت...

جنس لطیف می‌خوای کلک :))

دوشیزه (متولد اسفند) گفت...

این روز ها اکثرا همین حس و حال تنهایی رو دارند اما هیچ کس با کس دیگری جفت و جور نمیشه و تنهایی ها همیشه نمناک باقی می مونه

ارسال یک نظر