۱۳۸۸ آذر ۲۳, دوشنبه

ای هویج دروغگو پست‌های هر جمعه‌ات کو؟

بعد از پاره‌شدن عکس آقای خمینی و پاره‌شدن بعضی قسمت‌های بعضی آدم‌ها مثل حنجره سخنران‌ها و اعتراض‌دان بعضی معترضین؛ یک سوال بزرگ برای من پیش آمده که دوست دارم جوابش را بدانم.

این آدم‌هایی که به هر دلیلی برای یک عده‌ای مقدس هستند همه اعضای بدنشان مقدسند یا فقط بعضی اعضا مثل دست و سینه و چشم و پیشانیشان مقدس میشوند و کلیه و قلب و پروستاتشان مقدس نمی‌شود؟ مثلن همین آقای فرزانه که اخیرن جزو مقدسات محسوب میشوند... مثلن آب دهان ایشان جزو مقدسات است و پس‌مانده غذایش را به عنوان تبرک به بعضی‌ها بدهی چنان می‌خورند که بیا و ببین، ولی آب دماغش تبرک نیست؟ چطوریه؟

ته‌نوشت:

کی بود گفت: "امروز جمعه است؟" امروز جمعه است و خیلی هم جمعه است. باور ندارید بیایید با هم یک سر برویم کهریزک بیاییم.

9 comments:

HoDa گفت...

خب برادر من
تو که نمی تونی سر حرفت وایستی چرا می زنیش؟ :D
البته این لالایی روی خود من هم اثر نداره!!ا

نرگس گفت...

دقیقا منم همین سوال برم پیش اومده بود و گمان می کنم حدود 63 درصد ایرانیان همین سوال تو ذهنشون هست!

بشقاب اسپاگتی گفت...

این جاست که میگن : کی بود ؟ کی بود ؟ من نبودم !
یه چیزی بگم هویج از وقتی اومدی تو بلاگ اسپات رفتی روی اعصابم.کی بود یه مدت اینجا بود، دید ادیتورش فاز نمیده، برگشت تو همون پرشین بلاگ؟ بنظرم تنکای بود ؟ بیخیال شو بابا. حالا مگه پرشین چشه ؟

ناشناس گفت...

- تبرکه؟
- حمیـــــــــــــــــد !

Havij گفت...

@بشقاب اسپاگتی
چرا رفتم روی اعصابت؟

نرگس گفت...

ببخشید میشه به منم یاد بدید چجوری میشه کوچید؟ منم می خوام همین کاررو بکنم ممنون میشم

نرگس گفت...

میشه پاسخ سوالم رو بدین؟

نرگس گفت...

ممنون از توضیحتون

ناشناس گفت...

این چه سوالیه برادر من.. متبرک یعنی کلهم متبرک دیگه. از فرق سر تا همون چیز دیگه!!!! آب دهان... مثلا!
امروز اینجا جمعه ست.. بر منکرش هم لعنت.(البته دیروز بود اما چون من هنوز نخوابیدم امروز حساب می شه!)

ارسال یک نظر