۱۳۸۸ آذر ۱۷, سه‌شنبه

شانزده‌آذر

در راستای شانزده آذر و روز دانشجو از همین تریبون روز دانشجو را به همه دانشجویانی که دانش، عدالت، آزادی اندیشه، ماسک، شپش و ... جوریده‌اند تبریک میگویم.

دیروز گویا عده کمی از مخالفان دولت در ادامه به اعتراض‌های قبلی خود به اعتراض ادامه دادند که یکی از منابع آگاه از پاره‌کردن اعتراض‌دان عده‌ای از اعتراض کننده‌ها خبر داد. از چگونگی پاره‌شدن اعتراض‌دان اعتراض‌کننده‌ها خبری در دسترس نیست.

همین دیروز یکی‌دیگر از مقامات مسئول خبر از راه‌اندازی شبکه‌ای اختصاصی برای دولت داد. در همین راستا یکی‌دیگر از منابع آگاه در اظهارنظری گفت: "زرشک"

باراک اوباما ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا دیشب در خانه خود صدای بلندی از یک جای به خصوص خود درکرد. این حرکت که در رسانه‌های جهانی بسیار سروصدا به پا کرده‌است اعتراض چندی از مردم آمریکا از جمله همسر باراک حسین اوباما را در پی داشته‌است.

محمود احمدی‌نژاد ریاست جمهوری ایران در نشستی خبری با اشاره به صدای در شده از باراک اوباما این صدا را نشانه توهین به ملت ایران دانسته و تاکید کرد: "آمریکا بداند با سروصداهای بلند و کارهای بودار کاری از پیش نخواهدبرد ملت همیشه در صحنه ایران و در صف اول خود بنده پنبه در گوش و گیره به دماغ آماده مبارزه با آمریکای جهان‌خوار هستم" وی به اینکه آمریکا دقیقن در حال خوردن کدام قسمت از جهان است هیچ اشاره‌ای نکرد.

شعارنوشت:

بسیجی دانشجو؛ شونزده آذرت کو؟

4 comments:

موسیو گلابی گفت...

به به، وبلاگ جدید مبارکه... ایشالا چرخش برات حالا حالاها بچرخه!!

HoDa گفت...

http://havij-life.blogspot.com/2009/12/blog-post_3092.html#comment-form

بشقاب اسپاگتی گفت...

خونه نو مبارک ! این بلاگ اسپات همه چیش خوبه، جز اینکه اسمایلی هاش کمه ! ببین هویج تو تا حالا ما رو به انواع و اقسام سرویس های وبلاگ کشوندی تا چهارخط طنزت رو بخونیم. نکن هویج من . خوبیت نداره. آه کامنت گذارایی که آلاخون والاخونشون کردی خرخره اتو میچسبه ها !
در ضمن اگه یه بار دیگه به من بگی ماکارونی، رنده ات میکنم

ناشناس گفت...

خدایی گاهی وقت ها به این نکته سنجی و ظرافت بعضی آدم ها -مثل شما - حسادت می کنم. این قسمت: اعتراض دان و خوردن کدام قسمت از جهان اوج ظرافت طبع شما رو می رسونه! لذت بردم اساسی....

ارسال یک نظر