۱۳۸۸ آذر ۲۶, پنجشنبه

با ماسک وارد شوید

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت تمام بازدیدکنندگان بیکار و علاف این وبلاگ؛ خدمتتان عارضم که هویج سرماخورده‌ای هستم که وبلاگش مملو از ویروس می‌باشد. ماسک‌هایتان را از ورودی وبلاگ تحویل بگیرید. موقع خروج از وبلاگ هم ماسک‌های آلوده را تحویل مسئول مربوطه‌اش بدهید. در ضمن تا پایان مراسم ماسک‌هایتان ار برندارید شناسایی می‌شوید.

این‌ها را می‌نویسم که گوشی دستتان باشد که از دیروز به بعد گفته‌اند که "سران فتنه فکر نکنند دولت تا دیروز با مسامحت و مماشات برخورد می‌کرده...." یک منبع ناآگاه در این رابطه پرسید: "اگر امکان دارد روش برخوردهای سخت و نامسامحه گرانه خود را توضیح دهید؟" از سرنوشت این منبع ناآگاه خبری در دست نیست.

وی ادامه داد: "... فکر نکنند از اقداماتشان بی‌خبر بوده‌ایم، به اندازه کافی از سران فتنه مدرک داریم." یک منبع آگاه شده در این رابطه گفت: "عمه شمسی بنده هم کم و بیش بی‌خبر نیستند." وی افزود: "با سران فتنه برخورد خواهیم کرد." وی درباره این‌که این برخورد چگونه خواهدبود توضیحی نداد. آگاهان احتمال برخوردی شدید را می‌دهند.

احتمالن از فردا هر کسی موقع سینه‌زنی یک "یا حسین" بگوید یا احیانن یک شال سبز یا چیز دیگری داشته‌باشد یک روسری سرش می‌کنند عکسش را می‌اندازند توی روزنامه جوان کنار بنی‌صدر. یا اگر احیانن طبق عادت بعد "یا حسین" اصوات نامفهومی مثل "میر حسین" از خود ساطع کند باتوم را می‌کنند توی حلقش. این‌ها را می‌نویسم که گوشی دستتان باشد که یک دفعه گفتند " یا ابالفضل" یک دفعه نگویید "میر حسین" فقط با "یا حسین" باید بگویید "میر حسین". موقع اجرای بقیه شعارها که با کف و ریتم پا اجرا می‌شوند حواستان باشد؛ بالاخره ماه عزاداری است و موقع عزاداری کف نمی‌زنند و سوت نمی‌کشند.

یا حسین.

6 comments:

afshin گفت...

sar bezan

1-2-3- emtehan mikonim 1-2- ha-ha-ha

رحمان نقی‌زاده گفت...

خدا بکشه کساییی رو که امام حسین رو برابر جنبش سبز قرار میدن . دستت درد نکنه . خوب نوشته بودی

Havij گفت...

@ آقا گرگه
یعنی فکر کردید من مخالف جنبش سبزم؟ اتفاقن این‌ها رو گفتم که بچه‌های جنبش یادشون باشه محرم چه خبره و آتو دست دولت ندن

goleidoon گفت...

خوشحالیم که اون بلاگفای مزدور را ترک نموده به جمع یاران پیوستید... مثل همیشه خوب بود

بشقاب اسپاگتی گفت...

ای آقا !
سواد دو بایتی بدسکتور دار ما رو چه به این جنبش ها ؟
تازه رفتیم تو رژیم لاغری، قیمه و قرمه سبزی هم نمیخوریم. شربت و شوکولات و چلوکباب هم و هکذا...
نگی آلارم ندادی !

ناشناس گفت...

سلام هویج جان
خوبی؟
ما که در این وادی غربت از هم میرحسینش دوریم هم یا حسینش.. فکر کنم امسال محرم دیدنی تر از هر سال باشه!

ارسال یک نظر